De Valerius Vloek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RPG forum waarin jij vervloekt bent tot paard. In het forum ontmoet je andere lotgenoten. Los jij het raadsel rondom de vloek op?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Zuiden van Valeria

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Inferno

Inferno


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-12-17

Het Zuiden van Valeria Empty
BerichtOnderwerp: Het Zuiden van Valeria   Het Zuiden van Valeria Icon_minitimedo dec 07, 2017 9:52 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jo... Mijn naam is Inferno. Ik ben de glanzende zwarte Hengst die je misschien wel eens door het zuiden hebt zien rennen? Dat stukje verdroogde grond met veel zon? Af en toe eens een bui? Niet!? Dan zie je me nu. Kijk dan toch wat een prachtig paard ik ben geworden. Ik snap best dat sommige merries me interessant vinden. Die Sakura ook. Prachtige merrie. Maar om de één of de andere reden blijft ze altijd in dat Oosten. Alsof het daar zo leuk is. Pfft.

Het is hier dus over het algemeen zonnig en heel af en toe miezert het eens, wat tevens een ramp is voor mijn prachtige manen. Maar ik overleef het wel. Als het maar geen dagen duurt, weet je, ik moet een goede indruk blijven maken. Zie je me lopen? Kom dan vooral naar me toe. Behalve als je een hengst bent. Dan doe ik liever wedstrijdjes of gaan we vechten. Niet tot de dood! Gewoon een beetje stoeien. Kijken wie er sterker is. Welkom in Valeria en zoek me vooral eens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Zuiden van Valeria
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welkom in Valeria
» Het noorden van Valeria
» Het Oosten van Valeria
» Het westen van Valeria

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Valerius Vloek :: Informatie :: Valeria-
Ga naar: