De Valerius Vloek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RPG forum waarin jij vervloekt bent tot paard. In het forum ontmoet je andere lotgenoten. Los jij het raadsel rondom de vloek op?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Oosten van Valeria

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sakura

Sakura


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-12-17

Het Oosten van Valeria Empty
BerichtOnderwerp: Het Oosten van Valeria   Het Oosten van Valeria Icon_minitimedo dec 07, 2017 9:36 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Hallo daar, mijn naam is Sakura. Ik ben de leider van het Oosten van Valeria. In het Oosten zijn voornamelijk zandgebieden te vinden. Daar waar ik nu voor sta? Dat zijn de grotten van goud. Niet dat er goud licht, dat had ik al uitgezocht. Maar elke middag rond twaalf uur lijken deze bergen ,die de grot vormen, van goud. Dat is vrij gaaf toch!?

Het is hier heel erg warm en als er een zandstorm is? Dan bieden de diverse kleinere grotten gelukkig een goede schuilplaats. In dit gebied zal ik er voor je zijn als je me nodig hebt. Al ren ik regelmatig nogal enthousiast door het gebied. Voel je vooral vrij om mee te rennen, of een wedstrijdje met me te doen en misschien wel mij te stoppen voor een praatje. Elke leider is er voor je... Behalve Inferno... Hij zit in het Zuiden. Soms is hij echt een rare.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Oosten van Valeria
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welkom in Valeria
» Het noorden van Valeria
» Het westen van Valeria
» Het Zuiden van Valeria

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Valerius Vloek :: Informatie :: Valeria-
Ga naar: