De Valerius Vloek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RPG forum waarin jij vervloekt bent tot paard. In het forum ontmoet je andere lotgenoten. Los jij het raadsel rondom de vloek op?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welkom in Valeria

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maximús
Admin
Maximús


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 02-12-17

Welkom in Valeria Empty
BerichtOnderwerp: Welkom in Valeria   Welkom in Valeria Icon_minitimedi dec 05, 2017 1:30 pm

Hallo... Welkom in Valeria. Mijn naam is Maximús en nee, je mag me geen Max noemen. Gewoon Maximús. Ik denk dat ik de eerste ben die hier is gekomen. Sommigen hebben me daarom tot leider genoemd. Misschien dat ik daarom ook het verhaal moet vertellen.

De vroegste herinnering die ik heb is eigenlijk dat ik als mens door dit gebied aan het wandelen ben gegaan. Ik zag toen wel een paar paarden lopen, maar ik stond er niet bij stil dat ze er anders uitzagen als andere paarden. Ze leken intelligenter. Ik weet nog dat ik er één zag met veren in de manen.
De nacht viel en ik vond een schuilplaats bij een grot. Het was niet bepaald warm gezien het herfst was maar het was beter als in de open lucht slapen.

De volgende ochtend werd ik wakker. Ik had vier benen en een staart. Maar ik kan mij niet goed meer heugen. Het was vreemd en het duurde vrij lang voor ik doorhad dat ik een paard was. En eerlijk is eerlijk, het was niet zo makkelijk om op vier benen te leren lopen. Te leren draven en galopperen... Mensen zouden me hebben uitgelachen. Nu gaat het veel makkelijker, maar ik heb geen idee hoe veel tijd er is verstreken.

Het was pas op het moment dat ik een paar mensen volgde, dat ik erachter kwam. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het komt, dat is onbekend. Maar ik weet wel dat in de nacht, als men hier als mens verblijft, men veranderd in een paard. Het gaat heel geleidelijk, het is niet opeens POEF! En je bent een paard. Nee. Het gaat langzaam. In 6 uren ben je veranderd.

Met volle maan is het gevaarlijk. Het land is dan helder verlicht... Maar dat is ook het moment dat paarden opeens verdwijnen. Ik heb de kudde die ik heb zien lopen nooit meer terug gezien... Maar wie weet toch? We moeten een beetje positief blijven. Ik noem het de Valerius Vloek.

Dat is eigenlijk een beetje wat ik weet. Mocht je nu toch nog vragen hebben, stel deze dan in het vragen topic. Je kan vragen stellen aan mij door [aan Maximús] erin te zetten.
Ook kan je vragen stellen aan andere hogere kudde leden. Zij kunnen je ook helpen. Vervang dan mijn naam.

Namens mij en een ieder in de kudde, heet ik je welkom. Welkom in Valeria en wees voorzichtig met de volle maan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://valeriusvloek.actieforum.com
 
Welkom in Valeria
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het noorden van Valeria
» Het Oosten van Valeria
» Het westen van Valeria
» Het Zuiden van Valeria

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Valerius Vloek :: Informatie :: Het verhaal-
Ga naar: