De Valerius Vloek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RPG forum waarin jij vervloekt bent tot paard. In het forum ontmoet je andere lotgenoten. Los jij het raadsel rondom de vloek op?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het westen van Valeria

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Navajo

Navajo


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-12-17

Het westen van Valeria Empty
BerichtOnderwerp: Het westen van Valeria   Het westen van Valeria Icon_minitimedo dec 07, 2017 9:44 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Het is dat dit moet, anders had ik het zeker niet gedaan. Maar mijn naam is Navajo. Ik ben de leider van het Westen van Valeria. Het westen is eigenlijk een heel bosrijk gebied waardoor ik vaak... onvindbaar ben. Ik doe negen van de tien keer mijn eigen ding en dat is elke dag weer de bossen uitkammen. Ik heb altijd het idee dat ik dingen heb gemist en dat er nieuwe paden komen. Zou best kunnen toch? Hoe dan ook...

De temperaturen in het westen zijn aangenaam. Al regent het hier wel regelmatig. Het is echt verschrikkelijk. Hoe je vacht en manen dan zitten? Laat ook maar. Ik moet weer verder. Welkom in Valeria.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het westen van Valeria
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welkom in Valeria
» Het noorden van Valeria
» Het Oosten van Valeria
» Het Zuiden van Valeria

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Valerius Vloek :: Informatie :: Valeria-
Ga naar: