De Valerius Vloek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het RPG forum waarin jij vervloekt bent tot paard. In het forum ontmoet je andere lotgenoten. Los jij het raadsel rondom de vloek op?
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het noorden van Valeria

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Winter

Winter


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-12-17

Het noorden van Valeria Empty
BerichtOnderwerp: Het noorden van Valeria   Het noorden van Valeria Icon_minitimevr dec 08, 2017 1:33 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]" />.
Daar gaan we dan. Aangenaam, ik ben Winter.
Het gebied waar ik thuishoor is het noorden. Zoals jullie kunnen zien aan mijn vacht en bouw ben ik gemaakt voor het zwaardere werk. Dit hoort ook in het thuisgebied waar ik mij in bevind. Het winterse gebied is namelijk koud en hard voor de paarden. Dagen door de sneeuw ploegen opzoek naar een plek waar we kunnen eten en drinken is een taak die mij veel bezig houd.

Maar maak je dus maar geen zorgen, als je hier komt zal ik er voor zorgen dat we eten en drinken hebben. Ondanks mijn dagenlange ploegtochten zal ik er altijd voor de kudde zijn waar nodig. Zo nu en dan zal er een sneeuwstorm voorkomen, het is dan belangrijk dat wij er voor elkaar zullen zijn zodat niemand zal bevriezen. Persoonlijk vind ik de sneeuwstormen fijn, die koude bries door je natte manen en staart[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het noorden van Valeria
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Zuiden van Valeria
» Welkom in Valeria
» Het Oosten van Valeria
» Het westen van Valeria

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Valerius Vloek :: Informatie :: Valeria-
Ga naar: